Call centrum technické podpory eSlužeb ČSSZ
Call centrum technické podpory poskytuje klientům ČSSZ informace ryze technického rázu a to zejména:
- ke službě e - Podání ČSSZ, která umožňuje elektronická podání doručovat jako datové věty v xml formátu,
- ePortálu ČSSZ, který slouží k prohlížení údajů evidovaných v ČSSZ a poskytuje vybrané online služby ČSSZ a k
- Portálu otevřených dat ČSSZ, který slouží k publikaci a vizualizaci otevřených dat ČSSZ.
Call centrum technické podpory v souvislosti s e - Podáním:
- poradí s certifikáty (elektronické podpisové klíče a šifrovací certifikát),
- řeší problémy s komunikací IT systémů, s instalací programu pro využívání služeb e - Podání,
- podává informace o stavu zpracování e - Podání,
- vysvětlí technické chyby v případě zamítnutí formulářů,
- odpovídá na dotazy k jiným formám elektronického podávání - doručování okem čitelných formátů do
- datových schránek a na e-podatelny místně příslušných OSSZ a ústředí ČSSZ.
Call centrum technické podpory je dále určeno klientům využívajícím ePortál ČSSZ, kdy:
- pomáhá v případě problémů s přihlášením a
- řeší chybová hlášení systému.
Úřední hodiny
Pondělí | 8:00 - 17:00 |
Úterý | 8:00 - 15:30 |
Středa | 8:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 8:00 - 15:30 |
Pátek | 8:00 - 12:00 |