Kontaktní formulář
Žádost o prověření nevyplacené dávky nemocenského pojištění po více než 30 dnech od uplatnění žádosti
Vážení klienti České správy sociálního zabezpečení,
uplynulo více než 30 dnů od předání Vaší žádosti o dávku zaměstnavateli nebo od vystavení eNeschopenky a dosud jste neobdrželi vyplacenou dávku? Nedaří se vám se dovolat na Call centrum či na okresní správu sociálního zabezpečení? Vyplňte tento jednoduchý formulář, stav zpracování dávky prověříme a budeme Vás kontaktovat (nejlépe na uvedené telefonní číslo) s konkrétními informacemi, zpravidla do 2 pracovních dnů od jeho odeslání.
Upozornění: tzv. „ošetřovné“ pro OSVČ nevyplácí Česká správa sociálního zabezpečení, ale Ministerstvo průmyslu a obchodu prostřednictvím příslušných živnostenských úřadů. S případnými urgencemi výplaty „ošetřovného“ OSVČ je proto třeba obrátit se na tyto úřady.
ČSSZ bude využívat Vaše údaje výhradně pro účely e-mailové nebo telefonické komunikace a k vyřízení žádosti. ČSSZ/OSSZ vyžaduje a zpracovává osobní údaje v souladu s právnímí předpisy pro ochranu osobních údajů a pouze k legitimním účelům. Více informací naleznete na https://www.cssz.cz/cz/gdpr.hrm.