Výběrové řízení - pracovní poměr
Jak se přihlásit do výběrového řízení a jeho průběh
Pracovní poměr
Jak správně podat přihlášku do výběrového řízení na volné místo v pracovním poměru?
Nejdříve si pod záložkou Volná místa / Pracovní poměr vyberte místo či místa, která vás zaujmou. Po výběru pozice je třeba kliknout na „MÁM ZÁJEM O TUTO POZICI“.
Poté budete přesměrování na dotazník, který vyplňte a přiložte příslušné dokumenty (strukturovaný profesní životopis, motivační dopis atd.).
Po vyplnění dotazníku už stačí jen celý vyplněný dotazník spolu s přílohami odeslat pomocí tlačítka „ODESLAT“.
Následně bude vybraným uchazečům sdělen termín pohovoru, kterého se za nás bude účastnit zejména budoucí nadřízený.
Nakonec bude následovat informace o výsledku výběrového řízení (dle domluvy telefonicky či e-mailem). V případě, že budete vybrán/a, budete v nejbližší době kontaktován/a příslušným personalistou ohledně zařízení nástupních formalit (doložení dokladů o praxi, vstupní lékařská prohlídka apod.).